Sängkläder är 2010-tal

Jag är tillbaka i Umeå sen lite mer än ett dygn tillbaka. Har packat upp kartongerna från förrådet och nu ser allt ut som det gjorde innan jag flyttade ut. Alltså precis efter jag flyttat in.

Idag har vi haft en myseftermiddag här i Rödluvan jag, Benice och Sofie. Vi gick hem lagom till lunch och värmde den i våran micro, tog en pn i soffan, skrattade åt Harry och började se filmen Wall-E. Kan inte förstå att den ligger så bra till på imdb?!

Min finaste pojkvän ringde för ett tag sedan. Våra sovsäckar och liggunderlag har kommit!! Måste visa en bild på det sköna jag kommer ligga i och på. Nästan bättre än en tempurmadrass, tror jag i alla fall. Återkommer. Och ja - jag längtar hem ännu mer nu.



Marmot Wave 4 och Therm-a-rest Trail Pro Regular (som blir 5 cm tjock när den blåser upp sig själv).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0