Home sweeet home

Nu har jag varit hemma en vecka (igår kväll) och allt känns bra. Lite tråkigt om dagarna, men det blir nog bättre på måndag när jag börjar jobba. Ska jobba på sjukhuset i sommar som undersköterska. Det kommer ong bli bra, jag ser fram emot det!

Har inte lagt upp några fler bilder eftersom jag inte riktigt vet var jag lagt kabeln till kameran. Allt hamna lite var stans när jag packa upp väskan. Men om ni kollar på några dagar så har jag nog länkat till dom senaste bilderna!

Tack alla som har följt min blogg! Som Britta sa, ett enklare sätt än att hålla på att skicka vykort eller liknande till alla.

Ha det så bra! Kramar Lotta

Sista kvallen i Australien

Idag har vi sovit lange (var ut igar. For till en bogbar pa Oxford street, skitkul! Och sen ut pa en klubb pa Kings Cross. vi la oss halv 5 i morse) och sen gick vi och at lunch. Det var mer den tiden an frukost tid. Efterat gick vi i affarer och shoppa en sista gang. Gick tillbaka och packa vaskan och fick som tur var ned allting! Och ikvall akte vi till en italiensk restaurang och at SKITgod middag! Det var nog det dyraste jag har atit pa valdigt lange, men det var det vart! Fanny ska till nagon bar senare och traffa sina Sydney polare, men jag stannar kvar pa hostlet. Jag holl ju trots allt igang nagra kvallar nar jag var upp till Muswellbrook och Singleton. Den trippen var forovrigt trevlig! Var himla kul att se personerna som man kommer att sakna en sista gang..! Det jobbigaste var igar morse nar jag var tvungen att stiga upp halv 7 och bara min svintunga vaska genom hela Singleton for att kunna ta taget som gick halv 8. Men det var da den kortaste tagresan jag har varit med om! Sov i stort sett hela vagen, heh.

Jaa sa i morgon lamnar vi Sydney och aker ut till flygplatsen kring 10 eftersom man maste checka ut da. Mitt flyg aker halv 3 och Fannys klockan 4. Jag mellanlandar i Hong Kong och London och hon behover bara aka till Bangkok.. Vilket innebar att hon landar i Stockholm ~4 timmar innan mig. men hon ar snall och vantar pa mig dar och vi flyger hem tillsammans till Lulea kring 4 pa eftermiddagen.

Sa detta ar mitt sista inlagg fran Australien. Skriver val nar jag ar hemmaoch har laddat upp dom sista bilderna fran resan sa att alla kan se.

Hoppas ni har haft en bra helg! Det har jag! Kramar