För det är ingen vanligt dag!


STORT GRATTIS ÄLSKLING PÅ FÖDELSEDAGEN!!!





Vi började morgonen med paket på sängen och sedan räkmackor, kaffe med smak av smörkola och en pollymuffin med ett ljus på. Dagen kommer efter önskemål att fortsätta med stuvade makaroner och korv till lunch och kycklingsallad till middag.


Daniel är nu på jobbet och jag har ju misslyckats med tårtbotten nr 2!!! Guu förbannat!!! Men elvispen har bara en visp (den andra är trasig) och jag envisades med att prova igen. Tog typ en halvtimme innan smeten blev vitare och jag kände hur elvispen blev varm och hur jag fick ström i handen. Har ju en egen elvisp i Svensbyn, men med -25 grader ute känns det lättare att låna av syrran som bor 50 meter bort.

Jag är hemma i Piteå dels för att kunna fira Daniel och dels för att han åker till Örebro i morgon, så jag ska vara hemma med hundarna.

Har förresten hunnit med en snabbvisit i Umeå måndag-tisdag. Daniel hade utbildning under de två dagarna, så jag passade på att åka lite bil. Under visiten hann jag;
- klippa mig hos världens bästa frissa!,
- gratta Josse som blev 23 år i söndags,
- gå en promenad på älven från Sofiehem till Teg,
- lyssna på några föreläsningar OCH
- få skållhett kaffe över mig precis innan en föreläsning med AA skulle börja, vilket resulterade i att jag fick åka hem till Piteå i enbart täckbyxor nedtill..

Kommentarer
Postat av: Danijäl

Puss! :)

2011-02-24 @ 08:14:00
URL: http://www.redfoxhunting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0