Dagmammorna på Språkgränd

Idag började en ny kurs som omfattar gooode många veckor varav 9 veckor praktik. Alltså två intensiva veckor i skolan innan jag reser norrut för praktik. Kursen handlar bland annat om demens och neurologiska sjukdomar. Den inleddes idag med en lång (4h) men sjukt bra föreläsning av en proffesor i Geriatrik (+65 människor).

Eftersom Lintu är här och jag har långa dagar i skolan så ställer världens bästa Fanny & Björn upp som "dagmammor". Han visade sig tydligen från sin bättre sida idag och kissade inte inomhus, medan powernappandet var något han visst glömde.. Så nu är han tröttare än tröttast!

Kolla in Fannys blogg där hon lägger upp sjukt fina bilder!




Lillgrus helt utslagen på sängen.




Är också rätt trött eftersom jag var ut första gången före 5 i morse. Så nu blir det ett avsnitt Dexter innan Halv 8 hos mig börjar, tillsammans med en tekopp. Adjö for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0