Nästa sista för i år

Sjuk en dag - karens i 2 dagar. Där rök mina 3 jobbardagar som jag hade den här veckan. Men chefen "tröstade" med att ge mig jobb på söndag då det är storhelgs ob.

Fortsättning av julhelgen..
Julafton inleddes med klappöppning här hemma som bland annat innehöll ett el-fotbad, rosa spork (gaffel, kniv och sked i ett), pengar, och en fin kåsa i björk.
Sen började vi våran hälsa-på-runda med ett första stopp hos faster, där vi fick ett par fina bäddset. Sedan till bror för att hälsa på barnen, till Långträsk där vi först hälsade på D's farfars grav och sen hem till farmor, som bjöd på lunch.
Efter några timmar där brummade vi tillbaka till Piteå och min mor och far. Där träffade vi alla mina syskon med några syskonbarn, åt middag, öppnade paket (fick en radio, en underställströja och pengar). Efter efterrätt och sjukt mätta magar åkte vi till D's syster som var det sista stoppet för dagen.
Strax före 22 landade vi i hemmet igen. Prövade fotbadet för första gången och vi börja se serien Band of Brothers (som vi såg klart igår).
Resten av helgen jobbade jag.

Idag har vi gått på stan en sväng, hälsat på Emmeli och söt-Mio, städat, tvä.. ja ni förstår. Nu ikväll har jag även dukat för middagen i morgon eftersom vi ska på två födelsedagar i morgon - min pappas och Daniels systerson (mitt kusinbarn).


Försökte få en bild på våran 7 månaders valp som numera
väger hela 14kg! Dunderklump men snygg som få.

Kommentarer
Postat av: Rolf

Du verkar ha ett riktigt hundliv nuförtiden.Med önskan om en God fortsättning på det nya året.

2011-01-02 @ 10:19:01
Postat av: Anonym

2011-01-02 @ 10:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0