Dålig dag

Idag har jag en dålig dag. Dålig humör och irriterad på det mesta. Bland annat på Daniel som åkt till sjuktbanan istället för att gå en promenad med mig och på Maja som piper som en stucken gris för att hon inte fick följa med husse (men Lintu fick).

Såna här dagar längtar jag så mycket till Umeå. Där är allt så nära och det finns alltid någon som är hemma. Plus att man bor med världens bästa psykolog!

Nääämen jag gör väl min plikt och städar istället. Det verkar ju faktiskt inte som att grejerna som ligger överallt går bort av sig själv. Konstigt. Dessutom slutar det aldrig att snöa. Jag skotta sista gången efter 12 inatt. Tur att snön är lätt.

En annan positiv sak är att jag ska sova hos Sofie och Jon på Istids en natt till veckan. Extra mycket mystid! Och att Fanny kommer hem till Piteå idag och stannar jättelänge!

Kommentarer
Postat av: Tove

Ja men imorgon är ju ändå en annan dag! :) Hoppas det är bättre nu och att du får en suuuuperbra julvecka!

2010-12-18 @ 23:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0