Svininfluensa?! Näää!

Måste bara skriva om hur sjuk jag blivit efter besöket hos Anna igår - sjuk på att tatuera mig!

Som ni kanske förstår av bilderna vill jag ha en på foten, i blomform. Min favorit av dessa tre är den första! Nåväl, inget som kommer på över en natt.

Bussresan hem gick bra. Fick sitta själv hela vägen, trots att det klev på en massa folk i Skellet. Sen köpte jag en jacka på VILA, hälsade på farmor som jag inte höll på att känna igen (men hon kände igen mig), handlade och åkte HEM. Har sen hälsat på bror och Wilma, sett Sverige förlora fotbollen och ätit glass i STORA LASS.

Men nu ska jag lägga mig så det blir lördag någon gång.


Kommentarer
Postat av: Anna

Gör det bara!!! :D

2009-09-05 @ 14:58:59
Postat av: Frun

Jag vill också gadda mig, ska vi göra det tillsammans? :)

2009-09-05 @ 16:04:29
URL: http://benice.blogg.se/
Postat av: Anette

Hejsan Anna-Lotta.

Hoppas allt är bra. Menar du allvar med en sådan jätteslinga på foten? Den med blåklockor är väl ok men lite väl stor. Det som är bra är att om man tröttnar så är det bara att dra på en strumpa för att slippa se den. Men jag misstänker att om du bestämmer dig för att tatuera dig så kommer du nog att bli störtförälskad i den. Jag är ju en gammal tant så det är nog bäst att du lyssnar på dig själv i det här fallet.

Lycka till och ha en skön helg.

Kramar...Anette

2009-09-05 @ 18:38:07
Postat av: brorsan

du vet-ju större desto bättre!!!annars ångrar man sig bara sen

2009-09-06 @ 18:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0