Godnatt tisdag.



Jag vill typ att det ska bli december NU så man kan börja handla julklappar på riktigt. Även om jag hatar stressen som har med just julklappar och julen att göra så tycker jag nästan det är aaaningen tidigt att börja (även om jag köpt den första klappen).

Men jag hittade just en ultimat julklapp till någon i min närhet (för jag köper ju inte till någon okändis heller). Men tänk om personen i fråga hinner köpa det själv?! Risken är i och för sig inte stor, men you may never know.. Så jag väntar en månad till tror jag.

Min granne SriLanka Rasika ska föresten flytta i slutet av denna månad. Jag och Julia (granne) spekulderade om vår kommande dröm granne; tjej/kvinna, ansvarsfull och städglad. Trevlig, rolig, inte konstig och inte för högljudd. Medan Meave vill ha; en snygg kille, utbytesstudent, spännande och intressant personlighet.
Ja, vi får helt enkelt se vad som dyker upp om några veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0