Lotta försvarar sig

Eftersom jag kallats för svikare av vissa här i cyber-världen måste jag få försvara mig lite.

- Någonsin hört talas om framförhållning? ;)

Detta eftersom jag mer än gärna hade umgåtts med er, fattar ni väl!


Ikväll har varit en riktigt bra kväll. Eller hela dagen har varit bra. Jag har städat, tvättat, mailat handledare och läst x-antal metrobloggar som ligger på deras topplista (majoriteten handlade om kost och träning). Sen var jag och Sofie på spinning och efter de kom Fanny hit! Så vi har snackat järnet, druckit giftigt tee och kollat tv. Fin tjej de där!


Alice Springs - Sydney - Stockholm

Nu ska jag sova och ladda krafter för morgondagen. En heldag i skolan, de ni! Hände nog senast på gymnasiet, tyyyyp!

Torsdag - jag längtar hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0