Hejhoppgalopp

Frugan tvingar mig att blogga, så here we gooo.

För en vecka sen i morgon så tog jag bussen till Lycksele. Har hälsat på Emil, umgåtts med syrran, träffat släkt och hunnit med en sväng till Pite fram till igår då jag åkte tillbaka till Umea. En mycket kort sammandattning om vad som hänt!

Helt sjukt att det är mindre än två veckor kvar av första termin! Sen är det liksom bara fem såna här terminer kvar.. Easypeasy liksom.. eller, njaee.. känns som en evighet just nu.
Idag hade vi den sista föreläsningen för kursen. Den var om skinnpåsar, spermier, tuttar, blygläppar och sånt. "Vad var anledningen till att jag fick ofrivillig utlösning när jag var 13? Jag visste att jag inte kissat på mig!"

I morgon får jag finfrämmande i form av mor och faster som kommer hit för att göra Ume stad över dagen. Hoppas vädergudarna visar sig från sina bästa sidor, annars tvingas vi ju springa mellan galleriorna.. Hade tänkt skura här i rummet ikväll, så det måste jag ta tag i! strax.

Tog i sedvanlig ordning lite kort under tiden vi "pluggade" efter föreläsningen.


Från bussen vid kl 22

Patriotbröd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0