5 mars

12 dagar innan det gäller!

Sitter och försöker klura ut vad jag ska skriva om etniska principer, om hälsosyner och massa annat bajs. Fan, jag är less innan jag ens har börjat. Hur ska detta sluta?! Jobbar bäst under press, så ikväll efter avslutat praktik kommer nog fingrarna flyga fram över tangentbordet.. hm, hoppas jag!
Jag är också ett större fan av den praktiska delen av utbildningen än den teoretiska...!

Sista dagen, kvällen, på praktiken idag. Känns faktiskt skönt, om än det är fruktansvärt mycket bättre att vara där än på en föreläsning. Men grejen med att ha praktik och teoretiska uppgifter som ska göras "samtidigt" gillar jag inte! Tre år känns just idag som en lång jävla plåga. Men bara vi får de här med alla konstiga ord bortgjort så..

I morgon är jag ju ledig! Eller "ledig". Ska tvätta, plugga, träna, åka till stan och se film. Nåväl. Slut klagat.


Jag vill också ha sportlov! Vad är det för jävla påhitt föresten?!

Kommentarer
Postat av: sofie

träna hårt utan mig. men nästa vecka nån gång hoppas jag vara tillbaka, i sämre form än nånsin..

2009-03-05 @ 13:24:52
URL: http://so0fie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0