12 mars

Home sweet Svensbyn!
Fick som sagt åka bil hem igår, så vi var i stan kring halv 12. Jag och mami åt thailunch och sen åkte hon på möte och jag gick på Mio en sväng.
Idag sparka vi till min faster och sen har vi inte gjort så mycket annat. Eller jo, jag hämtade skotern ikväll! Fan va kul det var att köra, roligare än jag kom ihåg att det var! (kan ha att göra med att vi har en bättre skoter nu än sist, kanske?).

Så i morgon ska vi på en liten utflykt, jag och mina vänner Jonas, Olle och kanske Josse. Treeevligt! Hoppas bara att jag kommer få igång skotern.

Hade inte så mycket annat på hjärtat. Jo föresten! Prova det >här< djävuls quizet! Jag klarade till fråga nr 22, hur långt klarar du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0