2 februari

Hejhopp från Pg!
Ska sova andra natten här nu och allt känns bra. Speciellt efter våran storstädning av korren ikväll! Fan va grejer vi har kastat, helt sjukt. Ajax luktar helt klart godare än gamla sopor och smutsig disk, trust me.
I korren bor det en 41 årig kvinna från Piteå som verkar kunna styra upp det mesta. Plus henne, som bott här längst, så är vi fyra nyinflyttade (en flyttade in ikväll) och alla verkar vara "rejäla" och vilja ha någorlunda rent omkring sig.. och då syftar jag mest på köket.

Idag efter skolan cyklade jag till stan, gick där med Anna och köpte lite nödvändiga grejer och lite mindre nödvändiga, åkte hem till henne, blev klippt och åt middag! Sen var det bara att cykla hem igen i kylan. Tur att det inte är sååå jävla långt i alla fall.
Efter det kom frugan hit och drack lite kaffe innan det var dags för våran städning.

Nu ska jag lägga mig.. fan dags. Bjuder på några bilder sen i fredags först. Sittning med temat "Hej, jag har kommit fel" för den som inte hört det förut (jag skulle egentligen renovera ett sovrum, he-he-he);


Tumstocken gick av på förfesten. Då var det tur det fanns en målare på plats!



Ingen byggare utan snus?! Jag och grisbonden Sofie.



Benny Benice

Kommentarer
Postat av: Tove

jag kan tycka att du är snygg!

2009-02-03 @ 21:32:07
URL: http://toveostling.blogg.se/
Postat av: syrran

He,He

2009-02-04 @ 13:39:48
Postat av: anette.c.sj

Hej!

Arga snickaren har man ju hört talas om men inte den fulla. Grattis till nytt boende. Det kommer nog dofta godare i korridoren nu när du bor där.

Ordning och reda och löning på fredag.

Ha det så kul med att inreda ditt kryp-in.

Många kramar till dig från...Anette med familj.

2009-02-04 @ 19:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0