Just de ja..

Min vän Mitchell fyller ju år på söndag kom jag på. Och om jag är i Ume kan jag ju inte ringa och gratta han, för när jag kommer hem till Pite igen så har han redan fyllt.. Måste kanske ringa och säga det redan på fredag innan jag far. Hm.

Om jag inte berättat det förut så läser jag jävligt många bloggar varje dag! Och varje dag hittar jag fler som jag antingen fortsätter att läsa, eller klickar bort och glömmer. Bra tidsfördriv och man kan ju lära sig något på köpet (eftersom det finns bloggar om ALLT) Kanske något för dig syster? Hitta en om healing och spådomar och allt som du är intresserad av.
Nåväl. En som jag kollar varje dag är en av Sveriges största (ni läser den kanske själv?!), Blondinbella. Och idag länkade hon till 5 andra bloggar, varav en var lite.. hm, intressant?! Kolla sjävla; Hära.

Nä, bröd var det! Hejj

PS. Nu kan jag se TV IGEN!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0