3 månader + 5 timmar kvar till JUL!

Hade fått ett mail idag från ett jobb som ville att jag skulle göra ett "rekryteringstest". Var mest en massa frågot om Windows och Microsoft. Kanske någon som kan gissa vilken typ av arbete det rör sig om?
Som tur har jag några datanördar addade på msn som kunde hjälpa mig med en del frågor. Fick ändå bara 13 av 15 rätt.

Har jobbat idag. Det var lite tjorvigt där mitt på dan så blev jättetrött i huvudet på eftermiddagen. Glömde också bort att jag skulle hämta mamma efter jobbet och det kom jag på när jag näästan var hemma. Oops.
Nu är barnen hära. En har däckat i soffan, den andra gör konst.

Haha, hade visst laddat hem ett album med en och samma låt - i 9 olika varianter! tur man kan deletea om man vill.

Ska ta kort på vad som händer i huset så ni får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0