HallO

Har just käkat lunch. Nån grön böngryta (mungbönor, kan dom ha hetat då?) tillsammans med tomat, pumpa och äggplanta. Den gröna grytan ska visst va en bra diet för yogamänniskor. Själv hatar jag yoga eftersom jag är så jäkla ovig, men det kanske inte är så dåligt att prova en diet i några dagar?
Det stod i papprerna att man ska äta det i minst 10 dagar, men syrran kommer på torsdag och vi ska ut och äta fredagkväll, så äter jag det till dess. Plus att det är feezt på lördag. Ska prova på att göra sushi till dess. Någon som vet vad man ska använda för ris? På baksidan av sjögräsblads förpackningen stod det bara "använd shushiris". Okeeeejjj!!??


Lördagkväll var riktigt kul! :D Amanda är en helt underbar
människa och hennes kompisar var riktigt trevliga!
Där vid halv gick vi ut och dansa! Haha..
(en gammal bild på oss. Bulgarien maj -07).


Söndagförmiddagen behöver vi inte nämna eftersom jag är duuum. På eftermiddagen följde jag med Fanny (SOM VAR HEMMA TILL MIN LYCKA!) till hennes kusin med familj. Myche trevlliT!

Eftersom det tog ett tag för mig att skriva detta inlägg så var det ett tag sedan jag åt den där lunchen, haha.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Sushiris finns på Kvantum och Coop och kanske ICAt i Bergsviken. Inte på Handlar'n skulle jag tro. Men du kan använda dig av grötris. Det är exakt samma sak har jag hört men billigare.

Så då vet du :) Puss, alltid nice att träffa dig darling!

2008-10-27 @ 21:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0