Förbannade plusgrader



Hoppas det snöar över jul!

Kommentarer
Postat av: Mattias, KAKHUSET

Absolut! Det stämmer mycket bra :) Den klippningen gjorde jag typ den 20e november =) Och jag vart superduper nöjd! =)



Ang. snö över jul, jo det håller jag verkligen med om! Som tur är, är jag rätt garanterad att ha snö över jul iom att den ska firas i hundfjället :), hur ska du fira jul?

/Mattias

2008-12-17 @ 22:05:20
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset
Postat av: Sandra Nordin

Hehe, jo.. Robin är min bästa kompis sen ett par år tillbaka! :) Utbildningen jag ska gå är bara 2 veckor, lagomt! Så det blir som en semester/utbildning på samma gång. Två flugor i en smäll :-) Bartender är väl inget jag kommer göra hela mitt liv, men det blir en upplevelse att utbilda sig i Spanien.. och ett bra extrajobb :-) Läste att du kommit in på sjuksköterskeutbildningen, Grattis! Har själv gått i dom tankebanorna.. vi får se vad som händer och sker :) Du får hålla mig uppdaterat om hur det är! När börjar den?

2008-12-18 @ 14:56:58
URL: http://sandranordin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0