Trött som få

Jelena spydde inatt så det var ett välda springande utanför mitt rum. Sen vakna jag senare av att det var vaarmt! Och sist blev jag väckt eftersom Shane skulle till jobbet..
Berätta för Kerry igår om killarna och hon blev så besviken på dom att hon hade tänkt ställa in ett läkarbesök för Mason i eftermiddag och istället skjutsa mig till tåget om jag ville fara till Sydney och hälsa på Fanny. Ringe till Fanny, men tyvärr skulle dom inte komma hem förens på lördag. Familjen ska till stranden på söndag, så får se fram emot det istället. OCH nästa helg då jag ska till Sydney - woho!

Igår kväll när jag cykla hem från träningen regna det lite men åska destomer. Såg dom största blixtrarna någonsin som lyste upp hela stan och dom kom med jämna mellanrum. Ganska häftigt faktiskt. Blåste lite också så jag trodde det skulle bli värsta ovädret, men tror det gick över ganska fort.

Måste hänga spytvätt. Ha en bra fredag allihop! Kramar

Kommentarer
Postat av: kaarina

Hej håll humöret uppe..kanske dyker upp nå bättre att göra..vi festar för dig oxå på lördag.MEGAKRAMAR

2007-10-12 @ 11:22:48
Postat av: Anonym

Hej, kul att höra att du ska till Fanny till helgen. Vi har inte lyckats få tag i henne under veckan, fel telefonnummer eller också gör vi nåt annat fel. Men hon kommer visst hem imorrn. Ha de så bra Lotta, du har haft lite otur tycker jag men det blir bättre ska du se. Kramar Anna-Lena

2007-10-12 @ 19:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0