Efter en bra helg!

Fredag hade jag inte tänkt göra någonting eftersom jag skulle gå upp tidigt lördag, men det slutade med att jag for ner till puben och träffa Kyle och hans kompisar ändå. Var mest med en kille som heter Logan, Kyles kompis, eftersom Kyle mest sprang runt. Sen gick vi till en annan pub och jag ville gå hem redan vid halv 12. Men dom höll mig kvar och kring halv 2 börja vi traska hemåt mot Heights - jag, Kyle och Logan. Somna nog vid 3. Och lördag steg jag upp halv 8 för att göra mig klar för en shoppingdag i Newcastle med Kerry och två andra. Så vi for till det största shoppingcentret jag någonsin sett! Och Kerry sa att det var litet! Vi var väl där från 10- 17 och då hade vi inte gjort alla affärer ändå. Helt sjukt bra! Köpte mig en ny väska, en klänning, bikini och säkert nå annat som jag inte kommer ihåg just nu. Köpte en present till min käre bror (du kommer dock få den i efterskott).. så nu vet du det Peter!
Sen när jag kom hem åt vi och sen for jag hem till Logan och såg film med han och Ewen. Fast alla var ganska trötta efter lite sömn natten före, så Logan följde mig hem kring 12 efter två filmer.
Och idag sov jag länge, åt frukost och cykla ner till stan. Skulle köpa flipflops med det slutade med ett par shorts eftersom dom inte hade några fina kvar. Cykla hem och gick upp till Logan (han bor några gator högre upp från mig) för att vara med han och Kyle. Eller vi såg en biltävling hela eftermiddan! En tävling mellan Fordbilar och Holdenbilar där dom kör 100mil som tar lite mer än 6 timmar! Eftersom dom höll på Holden, dom röda, skulle jag vara tvärt emot och hålla på dom blå Ford. Och Ford vann 1a, 2a och 3e pris!
Efter tävlingen var slut for vi ut en sväng och skulle hitta en känguru på lite närmare håll än jag såg första gången och vi såg ganska många! Vi for hem till Kyle en sväng också för att se hur han bor ute i skogen. Han hade en gullig liten mamma och en massa djur, haha. Dom brukar föresten ha kängurur nedanför deras bro. Koolt!

Tycker alla ska läsa Sunes kommentar från mitt förra inlägg! :)

FANNY FYLLER 19 ÅR I MORGON!!!!!!!!!!
 
Annars blir det nog skateboardparken på förmiddan och rita eller måla på eftermiddan. Sen gymmet. Tisdag skulle Kyle visa mig runt i Singleton - om jag nu har missat något, haha.
Nästa helg ska jag hänga med Kyle och Logan också. Dom ska ta mig till Hunter Valley Garden lördag och sen är det nån motorcykeltävlig som vi säkert lär se (Logan är motorcykelmekaniker). Hunter Valley Garden är en jättestor trädgård mitt bland vinodlingarna med mer än 1 miljon rosor. Dom har en egen chokladaffär också med visst jättegod choklad. Vi kanske hinner med beachen också om jag har tur :)

Ska lägga mig och se Finding Nemo klart. Ha det så bra allihop! Kramar Anna-Lotta

Kommentarer
Postat av: Sune

Vilken uttömmande rapport. Nu kan man ju inte namntraditionerna Down Under men visst låter det som mycket "killkompisar";-)
Nä, nu är du säkert för stor för att det ska funka att retas med sånt. När jag tänker efter så tror jag att det aldrig har funkat med dig. Kul att du verkar ha bra kompisar att ta det lugnt med, och bara ha "tråkigt" med. Det är ju precis som det ska vara. Kul ibland, mindre kul däremellan, men ändå tillsammans... Så tolkar jag det i alla fall. Härligt!
Det verkar vara litet "Texas" över stället. Spännade att läsa dina rapporter. Ha det bra, Lotta!

2007-10-08 @ 08:20:53
Postat av: Lars o Mariella

Hejsan
Får hålla med Sune om vad han skrev angående dina skriverier.
Det har blivit lite av den dagliga rutinen att kolla läget. Speciellt roligt eftersom vi själva har passerat stället där du bor för snart 2 år sedan.Vi ser fram emot när ni kommer att få sommarvärme där nere, undrar vad du kommer att skriva då. Här hemma börjar hösten komma närmare.
Svårt att veta vilket som är att föredra, "hettan" som ni får där nere eller "kylan" som vi har att se fram emot här uppe på norra halvan.
Hur står det till med tjejgängen där nere, eller är det "samma sort" alli hopa. (Same same but different.)
Kram från oss.

2007-10-08 @ 20:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0