Lugn helg

Igår var det en lugn kväll. Skulle se en film men det var så dålig så jag gick och la mig istället. Och idag har det inte hänt mkt. Jag, Kerry och pojkarna baka lite kakor mitt på dan, vi var ner till parken en sväng jag och Brock, Fanny har ringt och vi har gått en runda ikväll jag och Kerry. Morgondagen kommer nog även den att bli lugn. Hoppas att vädret kommer att bli som det var idag, molnigt och inte för varmt! Har regnat några kvällar i rad nu och ikväll även lite åska.

Ser fram emot att se bilderna Petrus! Länkar till lite av bilderna Fanny har lagt upp bland annat från när jag var hos henne och hälsade på. Nästa gång vi träffas blir antingen nästa helg eller helgen därefter då blr det jag som far till henne.

Hoppas alla får en bra lördag! Ska själv snart lägga mig. Regnar massor ute så det blir nog bra att lägga sig och läsa "Harens år" som jag lånat av Fanny (Anna-Lenas bok tror jag bestämt). Du borde läsa den mamma! Haha. Gubben reser runt i Finland med en hare.
Kramar

http://www.pixbox.se/alb_show_id608518_page0.html  FANNYS BILDER

Kommentarer
Postat av: anna-lena

Jamen, visst är den bra? Jag tycker att det är en höjdarbok. Jag kan även rekommendera Kollektivt självmord, av samma författare, den är nästan ännu bättre. Ha det bra Lotta, nu kommer det en liten tår igen....

2007-11-04 @ 09:29:47
Postat av: Bro´

Men nu du lillsis´så har jag lagt upp lite bilder.lättare nu när man lärt sig.sköt om dej i värmen

2007-11-04 @ 09:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0