Kall onsdag

Har sockar, långbyxor, t-shirt och långärmat men fryser ändå. Inte direkt varma vädret idag inte. Men det är kallare inne än ute, fast det regnar så jag känner inte direkt för att gå ut och värma mig.

Igår var det Melbourne cup dagen. Kring 2 kom Elissa och hämta upp mig och vi for ner till Cri för att träffa folk. Spela $2 på en häst eftersom Mitchell verkligen tyckte att jag skulle spela när jag likaså var där. Hans bästa kompis vann över 15000 kr eftersom han hade spelat över 500 kr på vinnarhästen, sjukt. Är glad att jag bara förlora 10 kr då det fanns människor som spelat för betydligt mycket mer pengar.
Det pågick race hela dan men kring 3 var själva Melbourne cup och då var det nästan packat inne i puben, men efteråt var det ganska lugnt igen. Träffa massa trevligt folk och hade en allmänt trevlig eftermiddag och kväll. Först kring 10 tog vi taxin hem och jag är inte avis på Elissa som skulle upp kring 4 i morse och ta flyget till Melbourne (hon hade inte packat någonting och hon var väääldigt packad själv, haha).

Idag har vi varit ner till simbassängen en sväng då Jelena har haft simlektion. Efter det har det inte hänt så mycket och det kommer nog fortsätta vara en lugn dag.

Bilderna är från förra måndagen då Kyle visa mig stället där fladdermössen hänger om dagarna. Ganska äckligt!
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0