My day

Idag har jag

- haft besök av faster och kusin som kom med ett fint tårtfat,
- varit på sjukhuset och hälsat på storebror (han tog hjälp av ambulansen och morfinet igår morse då han hade för ont i ryggen = diskdråck),
- gått på stan en kort sväng,
- köpt rödvin som jag ska invinga mina nya vinglas med,
- förberett förrätten och lagt köttet i marinad.

Idag har jag inte

- ätit en våffla och kommer tyvärr inte göra det heller då vi inte äger ett våffeljärn,
- hängt upp tvätten som är klar, än så länge vill säga,
- svettats eftersom det är minusgrader och blåser ishavsvindar.

Idag kommer jag

- förhoppningsvis få åka en sväng i Daniels nya jobbarbil som han just nu kör hem från... Kalix!,
- göra hemmagjord beasås (Sofie, vi gjorde det inte härom dan),
- äta god middag hemma istället för på Challange som vi först tänkt,
- pussa på pojkvännen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0