"Det är hit man kommer när man kommer hem"

Kan man inte göra annat än njuta av att vara hemma i Piteå!

När jag kom hem igår möttes jag av jättefina blommor!
De pryder sin plats på skåpet i hallen. Jag har världens bästa pojkvän!



Och så fick jag två paket, en drinkbok och ett med två fantastiskt fina vinglas!
De har fått en egen hylla i skåpet bredvid tvn.


Orrefors "Difference"

Avslutar med en bild på vad som står på en annan hylla i samma skåp.


En ängel som jag tovade för några år sedan, men som sedan legat hos föräldrarna
då någon (börjar på E och slutar på is) ryckt bort allt hår. Så sist jag var hem tog jag
tag i saken och nu är hon fin igen, fastän hon inte fått sin gloria ännu.
Torrtovade dit två armar också, syns om man tänker på det, haha.

Kommentarer
Postat av: sofie.

borde inte edna starta en blogg där hon visar alla dina alster?

2011-03-24 @ 13:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0