Min dag idag

Vilken morgon! Först världens finaste sång av Daniel och mamma i telefonen och sen kom det in en liten kör i mitt sovrum. De hade med sig kaffe, paket och en söt hallonbakelse. Så startade morgonen hög på socker och koffein, det var sjukt gulligt gjort av dem. Jag har världens bästa kombos!

Det som låg i paketet!


Eftersom Maeve (som jag bor med) är halvirländare så är det mycket snack om St Patricks Day, så det blir dubbelt firande här i Umeå idag!

Det enda som saknas idag är Daniel, hundarna och resten av familjen (och Sofie som sviker ;) ). Men ska göra det bästa av dagen och inte tänka på det för mycket. Ikväll kommer ju faktiskt tjejerna med pojkvänner samt frun!

Kommentarer
Postat av: Danijäl

Å vi saknar dig som tusan här hemma!! PUSS! :)

2011-03-17 @ 15:38:19
URL: http://www.redfoxhunting.se
Postat av: tjocka släkten

GRATTIS KRAMAR FRÅN JOHN, ANNELIE OCH AMANDA

2011-03-18 @ 18:34:17
Postat av: tjocka släkten

GRATTIS KRAMAR FRÅN JOHN, ANNELIE OCH AMANDA

2011-03-18 @ 18:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0