Snart hemma!

I morgon har vi tenta i kursen vi läser nu (Folkhälsa) och direkt efteråt hoppar jag på bussen hem till Piteå!

Väl hemma ska jag njuta av att bara vara hemma,
sniffa på min lilla familj och bli nergrisad av hundarnas slaskiga päls,
bjuda in den stora familjen på försenat kalas, fira oss med middag ute,
se Luleå vinna över Skellefteå i hockey, vara ute mycket i det förhoppningsvis fina vädret,
kanske åka till Arvidsjaur (nån vildmarksmässa som Daniel prata om) 
och kanske tillbringa en natt i Långträsk.


Bilder från jullovet.


Förresten så visade vi lägenheten till det första gänget igår kväll! De låg tyvärr på andra plats, men jag hoppas de får den för de lät intresserade av att köpa av så mycket av våra grejer! (Måste jag tillägga att det var ett gäng på tre "unga" killar?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0