Big problems!

Åh jag blir tokig på dessa samordnare för praktikplatser. Ge mig ett besked och gör det nu. Inte i april, inte innan sommaren, nu i mars! Har skickat en förfrågan om jag kan ordna plats själv.. hoppas hon är av den trevliga varianten, annars kan det bli tugnt för fröken Dahlberg. Har jag sagt att jag hatar LTU-studenter? Nä, men då gör jag det nu! Varför ska dom alltid gå i första hand?! Jag älskar också Norrbotten!

Det hela handlar nämligen om uppsägning av lägenheten. Den står på mig och ytterliggare en av de boenden kommer att ha praktik på annan ort till hösten och då ska vi alltså - förhoppningsvis - säga upp den så fort som möjligt.

I värsta fall får jag sova i tält hela hösten. Tur jag har ny sovsäck i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0