Bibblan-häng

Min nya chef ringde idag och det lät som att hon ville planera upp hela min vår. För det blir så att jag jobbar 100% på akuten i sommar! vilket innebär en lååååång introduktion. Kul!

Annars sitter vi på bibblan idag och är duktiga. Snart ska vi åka på stan och förhoppningsvis inte spendera allt för mycket pengar.. och äta middag. Sen ville pensioner-Sofie åka hem till Rödluvan och spela kort.

Jag längtar dels till helgen men också nästa vecka, som bara innebär skola en dag. Lite smådrygt att måsta åka ner till Umeå bara för en dag, men den är obligatorisk och jag ska även skriva en tenta.. Men från måndag eftermiddag fram till söndagen har även jag sportlov, yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0