Livstecken

Jag lever och mår otroligt gott här hemma! Idag har jag varit ledig och när jag är ledig passar jag på att ta det lugnt och vila upp mig för mera jobb, för det känns som att det blir rätt mycket av det nu för tiden. Men det går bättre och bättre och jag lär mig mycket!

Dagen har bjudit på en jäkla massa regn, utflykt till bushen och Daniels mormor och morfar, middag med svärmor, svägerskan och hennes son, besök av mor och mys hemma (framför Sons of Anarchy).

Annars håller vi tummarna för fint väder till på fredag då det vankas midsommarfest med stort F, förhoppningsvis i skärgården.

Med scarfen jag hittade i Strömsund på den där "festivalen". (Ser du en sak Benice?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0