Nedräkning till examen

Idag har vi haft en bra dag i skolan. Jag är typ en miljon gånger mer taggad nu än jag var för bara 2 veckor sedan! Och det blir inte sämre av att vi idag började planera vår examensdag, heeeelt sjukt! Detta eftersom lokaler och liknande måste bokas i tid. Så förhoppningsvis har vi vår avslutningscermoni torsdag den 12 januari 2012.

Nu ska jag snart klä om, eller snarare klä på då det är -11, och ta en promenad men Benice till våra favoriter på Nydala.

Bastian och jag, min kombo och i bakgrunden ser ni
en sån där "fin" franslampa som påminner om ko-lampan
som fanns i vardagsrummet när jag växte upp..



Syster, det är inte min bok, har lånat den på bibblan. Ska göra en demonstration av liggunderlaget när jag kommer hem - vilket är snart och jag längtar sjukt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0