Psykskola

Sitter och försöker få ner en recension om en bok, men istället hittar jag massa filmer och serier jag vill och ska se. Kanske en redan ikväll om jag har tur. Benice, vi ser en film i morgon också. Okej bra!

Annars idag har vi diskuterat om olika psykiska sjukdomar. Rätt intressant faktiskt! Vi såg även några korta filmer med iscensatta sjuka och jag tänkte i mitt stilla sinne att det är nog ett sjukt stort mörkertal om hur många som egentligen har någon sjukdom..

Under lunchen hann jag till stan och affären Önska där jag använde mitt presentkort som jag fick för över ett år sedan. Två fina fat och en skål från Kosta Boda fick följa med mig hem (serien Anna om någon är intresserad).



Kommentarer
Postat av: b

film it is! jag ska bara sova halva dagen först, så jag är all yours efter 12..

2011-01-19 @ 20:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0