Utgång och bowling

Dagen efter en "hell-of-a-utgång" på Challange tillsammans med Korre och Peder. Fanny och Berra var också med, men följde inte med ut.
Vi har tillbringat större delen av dagen med att ligga och sova i soffan. Men sen kom fina Öret-Tove och förgyllde vardagen en stund. Jag fick även äran att vinna över hon och hennes  syster med pojkvän i bowling (blev nästan en 320p serie, nästan). Ännu en gång önskar jag att vårt land inte var så stort.

Jag har jobbat 2 dagar den här veckan och det blir även jobb i helgen. Där rök dom pluggardagarna (har tenta nästa fredag) och jag satsar tillsammans med Frun på en omtenta. Kan tillägga att jag är grymt less plugget nu och att inte stressa nu är en förutsättning för att undvika eventuella uppehåll.

Har ikväll provat att söta hallon med lite sötningsmedel (vi har börjat om med lchf efter nyår). Jag är fortfarande skeptisk. Framför allt till hallonen.

I Melbourne, där de gör ölen VB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0