S-a-t

Idag trotsa vi kylan i Långträsk och gick på en kort skogspromenad. Kvicksilvret visade -30 och Daniel spexa med att göra kullerbyttor i snön.

Sen åkte vi och gav Elvis presenter. Han blev mest glad över en glasskopa för 15 riksdaler. Vad behöver man varma långkallingar till egentligen?

Innan vi åkte tillbaka till stan fick vi en fin gutjärnspanna som låg och skräpade i ett skåp hos föräldrarna. Den kommer ursprungligen från min faster och mamma påstår att hon är för svag för att kocka med en sådan.

Nu ska jag hoppa i duschen och göra mig klar för att chaufföra, då vi ska på inflyttningsfest ikväll. Jag är inte alls taggad och känner för att krypa upp i soffan med en påse ostbågar och en riktig chick-klick film. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0