Skithund

Jag är kaffeberoende. Det konstaterades verkligen idag när jag vid halv 2 tiden inte fått i mig en kopp och huvudvärken knackade på. Nåväl, nu vet jag till nästa gång hur jag får mig en kopp på akuten!

För det är där jag har tillbringat dagen. Snälla svärfar kom i morse och hämtade hundarna och skjutsade mig till sjukan och sedan har dagen varit full med nya intryck och rutiner, eller vad man ska kalla det. Kanske inte rutiner eftersom det inte riktigt blir så på akuten. Men första förändringen var att vi inte fick rapport i morse, eftersom det inte fanns någon patient! Åh, jag ser fram emot en annorlunda sommar!

När jag väl kom hem i eftermiddags upptäckte jag att skit-hunden Lintu har tuggat sönder mina finaste bruna skor! Fan vad jag är arg på han fortfarande! Och dom finns ju inte att köpa längre.. Inte kul!


Vad som en gång var en hel sko..


Nu ska jag packa ihop och åka ut till byn.

Kommentarer
Postat av: b

är det inte meningen att bara valpar gör sånt där? är inte lintu en stor kille nu? ni kanske borde berätta det för han eftersom han uppenbarligen inte fattat det själv än.. :)

ha en fin helg darling! puss

2011-02-25 @ 17:08:26
Postat av: Anette

Hejsan!

Hade det varit min hund hade den åkt ut med buller o bång, att bita sönder mammas stövlar, inte roligt. Jag förstår att du är arg.

Ha en bra dag.

Kramar...Anette.

2011-02-27 @ 14:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0