Världsbladet, farfars kalsonger, PT

Många har sett avsnittet av Uppdrag granskning när de var på ett äldreboende i Piteå och vet att det inte bara rör just det äldreboendet, utan att det även förekommer på fler platser i landet.

Nu på morgonen läste jag den lokala nättidningen och blir återigen arg på min kommun, som väljer att förneka, förtränga och skjuta upp (går nästan att jämföras med min tentapluggning..). Jag hoppas verkligen för alla där ute att detta bara gäller Piteå kommun - pinsamt!

Läs här.



Men snart kommer jag länka till deras hemsida igen, för vet ni vad?! Daniel håller just på att göra sig i ordning för några timmars jakt med en reporter och en fotograf från Piteå-tidningen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan vad tragiskt. skäms, pite, skäms!

2010-09-24 @ 08:59:42
Postat av: sofie.

och det var jag som skrev det där..

2010-09-24 @ 09:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0