Promenad runt Nydala

I eftermiddag har jag och Maja varit på en promenad runt Nydalasjön i det härlig höstvädret (fin årstid det här!).


Snygg-tjejen som älskar att bada.

Hursom så finns det en fin strand längst bort vid sjön, sett från där jag bor, där jag valde att släppa lös Maja efter att vi gått ungefär halva stranden. Precis när jag dragit av henne halsbandet tittar jag upp mot vänster och vad möts jag av? En blottare! Min första tanke var "Det där såg jag inte, SÅG JAG RÄTT?" och fortsätter gå mot andra kanten av stranden.

Mannen i fråga låg där naken med en t-shirt på, såg äcklig och nöjd ut. Såg att ett äldre par gick förbi mig och att de stannade upp och tittade från håll. Efter en stund, när vi hade kastat klart pinnar i vattnet och Maja hade jagat lite änder, fortsatte även vi och nu hade mannen även tagit av sig tröjan. Hinner bara gå en bit innan det äldre paret stannar mig och frågar om jag såg mannen varav jag svarar "Ja och han var väldigt obehaglig". De ville bara få det bekräftat eftersom de var på väg att ringa polisen.

Fortsatte längst med sjön och kunde skymta stranden i säkert 20 minuter, men inte kom det någon polis. Hoppas verkligen han fick sig en tillsägning och kanske ett rejält fängelsestraff alternativt halshuggn..

Kommentarer
Postat av: sofie.

hahahahahah. usch..

2010-09-20 @ 18:45:01
Postat av: Fanny

Men så hemskt! jag fattade fel på ditt sms. jag trodde inte du själv sett gubbfanet! åååh så äckligt! minns du den gången i australien vid noosa beach då vi också stötte på en farbror med samma handling i kikarn? då var du den koola typen av oss och bs "neee men sluta bry dig fanny!" LOL

2010-09-20 @ 23:16:47
URL: http://billybookcase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0