Missförstånd

Jag upplever endel missförstånd här i bloggen, speciellt från Sofies sida. Så jag kommer därför med den roliga nyheten att vi ska tillbringa en helg i Ströööm i höst! Börja planera, för det går ej att stoppa.

Mina stora älskligar åkte iväg norrut tidigt i morse för att jobba och efter att de åkt såg jag och Lintu ett avsnitt Dexter. Tala om en bra serie och jag har första säsongen på min minidator! Efter det brumma vi ut till byn och nu sitter vi här efter att ha mailat in en enkät till skolan.

Nu kommer snart ELVIS hit och då ska vi äta lunch.



Tyvärr gör Elvis inte så längre..

Kommentarer
Postat av: Fanny

Grattis på namnsdagen! :)

2010-09-14 @ 11:00:06
URL: http://billybookcase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0