Inte flitigast i klassen, men pluggar fortfarande!

Sen när räknas inte ett mail som man till och med fått bekräftat??!

Kursansvarige ringde just och frågade om jag skulle läsa kursen eller ta ett studieuppehåll. Jag mailade henne faktiskt veckan innan och skrev att "jag har inte möjlighet att komma på uppropet men kommer att läsa kursen" och som svar fick jag ett "Ok /Jag-utan-koll".

Detta betyder alltså att jag inte ännu har blivit inskriven av sekreteraren på skolan och där med även hos csn. Dåligt.

Nu till någonting mycket bättre - lunch med Daniels mamma!

Kommentarer
Postat av: Alexanderalise

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-08-31 @ 09:49:03
URL: http://alexanderalise.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0