Det första året ♥

Idag har jag och Daniel varit tillsammans i ett år. Eller det är ett år sedan han frågade något i stil med "Alltså, är vi tillsammans eller?" och jag svarade med att fnissa och "Frågar du chans?!". Ett riktigt roligt minne och bara ett av måånga vi samlat på oss under året som gått.

Foton är ett bra sätt att minnas och återuppleva en del av alla minnen. Här har ni ett axplock av bilder på oss från det gångna året. (Eftersom jag inte har några bilder på nya datorn får det bli bilder från Facebook).





Min prins, mitt ♥

Kommentarer
Postat av: Tove

Vad kul, 1 helt år! :) Fina är ni! Haade varit superkul att åka hem men vi får se! Jag hör av mig i såfall :)

2010-09-20 @ 10:22:14
URL: http://teov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0