Finns matpiller i olika smaker?

Igår eftermiddag blev det höstfest med personalen från medicinavdelningen. Det bjöds på surströmming, bär och glass och avslutades med en tipsrunda som jag och Erika kom 2a i!! Mäkta stolt var jag och tyckte att vårt koncept var ett vinnande koncept. Vad det i sin tur var måste jag tyvärr hålla hemligt!



Just nu i denna stund längtar jag till Ume och önskar att jag varit där.

Daniel är borta och mina vänner.. ja dom bor i Umeå. Visst att dom bara är ett samtal bort, men det är inte samma sak.

Lintu ligger och sover, men jag får nog ta och väcka han (nej, man ska inte väcka valpar precis som man inte ska väcka bäbisar.. men han är inte såååå liten nu) så vi kan gå på en promenad. Vi borde handla middag, men ska kolla om dom har nått matpiller istället för har noll ideér.


Lintu 14 veckor.
Bästa Fanny har tagit bilden.

Kommentarer
Postat av: s.

det här är inte okej. när jag och benice är borta från ume, DÅ längtar du dit? :P annars vill du ju inget annat än därifrån.. det ska vi komma ihåg minsann ;)

2010-09-11 @ 17:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0