Back to Bigstreet

Jag kan börja med att berätta att det blir inga bilder på lägenheten. Glömde helt enkelt i all packning innan hemresan till Piteå. Meen förhoppningsvis står rummet kvar efter nyår.

Valde att skjuta upp praktikstarten till i morgon. Detta eftersom min handledare inte kommer förrän onsdag och jag fick välja själv.. Så jag sitter och läser igenom uppgifter och kollar vilka böcker bibblan här hemma har och inte har. OH FCK vad dyra böckerna om man ska köpa!

Lintu är tillsammans med mig glad över att äntligen vara hemma på Storgatan efter några veckors flängande hit och dit. I fredags hann jag bara hit för att lämna en massa grejer från Umeå för att direkt packa om för en helg i Svensbyn. Men där serverades det bland annat en massa god mat, bakades och så har Elvis lekt med Lintu som lekt med Eskil som sprungit iväg och skällt och och och.. Bakade bullar, Ajakakor (ett tips!) och Rullrån.



Eftersom min Bluetooth inte kan ta emot för stora filer kunde
jag bara lägga in en bild på Lintu från helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0