Stackars mig

Igår cykla jag omkull i en ishal kurva på väg hem från praktiken så att jag är mör på vänster kroppshalva. Dessutom gick mina nyaste vantar sönder. Daniel hävdar att jag behöver cykelhjälm medan svärfar är gullig och erbjuder utlåning av bil. Bör nämnas att det max tar 5 min att cykla dit.

Nyss smällde dörren på vänster "fuckyou-finger" när jag hade varit ut med Lintu. Gjorde så jävla ont att jag skrek högt för hundarna.

Nu är jag blå, tycker synd om mig själv och tittar på inredning. Bland annat på Ilva och Countrybymail. Idag köpte jag lite julpynt och längtar massor till december!



Min första blånagel ever?

Kommentarer
Postat av: Anette

Hejsan!

Inte skönt att cykla omkull...klart att du SKA ha cyklehjälm. Du vet ju hur det gick med Agneta när hon cyklade omkull. Efter det har jag alltid cyklehjälm...man har bara en hjärna, var rädd om den.

Krya på dig...kramar kusin-Anette.

2010-10-28 @ 11:29:42
Postat av: Tove

Men oj, jag tycker att du verka leva rätt farligt du också! Ta hand om dig!

2010-10-28 @ 18:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0