LYX-fredag

Vet ni mina vänner vad jag har gjort idag?!
Jo! Lyxat till det och slingat håret på salong hos världens bästa Anna! Så nu är jag sommarblond i mitten av oktober. Fett nice.

Jag, pälskling och våra småttisar sitter och myser framför Idol tillsammans med ett glas rött.

I morgon har vi inflyttningsfest här i kolletktivet Rödluvan. En av kvällens roligaste och mest skrälligaste gäster blir storebror Peter som brummar ner med bussen under dagen. Kommer bli en riktigt rolig kväll med över 30 ja-tackande personer.

Ikväll bjöd min underbara kille på trattkantarell-soppa med svamp som han själv plockat utanför Umeå. Smakade fantastiskt! De ni. Igår sköt han och en kompis en tjädertupp och då bjöds det på fågelskav med smörstekta kantareller (självplockade) i gräddsås. Helt sjukt fantastiskt gott!

Nu godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0