Julklappstankar

Eftersom min storebror ännu inte fått någon födelsedagspresent av oss (skämmestamigtusan) så har jag ägnat en stund åt att klicka mig runt på olika "butiker". Och jag vet vad han ska få, men väntar med att beställa eftersom jag ska beställa de första julklapparna från samma butik i samma veva. Herregu. Jag gillar julen och de där, men dra mig efter en grusgång så jobbigt det är med julklappar!

Idag är hela familjen ledig och 3/4 är ute i skogen. Daniel ringde för ett tag sen och meddelade att årets första gammeltupp hade fallit till marken tack vare Maja! Mina duktiga! Nu ligger pressen bara kvar hos Lintu..

Eftersom de är några mil inåt landet och vi är ena miljönissar så det sjunger om det.. så ska jag packa ihop en väska och åka buss till Långträsk, där helgen till viss del kommer att spenderas. Måste ta med datorn och börja knåpa ihop en av uppgifterna. Dessa arbeten som ska skrivas och allt som ska refereras till är en av anledningarna till att jag inte gillar att ha praktik!

Avslutar med en bild på vår nya lampa som står i köksfönstret.



Kommentarer
Postat av: Fanny

Men en sån tjusig du och en sån tjusig lampa :) Glad helg pårej!

2010-10-29 @ 13:28:05
URL: http://billybookcase.blogg.se/
Postat av: s.

kn*llrufs fast daniel är i skogen? hur gick detta till?

2010-10-29 @ 15:14:48
Postat av: peter

nu har jag gråtit ända sen jag fyllde år för att jag inte fick en present hahahaha.det blir nog bra :)

2010-10-30 @ 13:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0