Från mitt rum

Ligger och ser Dexter säsong 4 som jag just börjat med i mitt nytapetserade och fina rum!

Sen sist har vi bland annat haft en mycket trevlig inflyttningsfest med massor med folk, plockat säkert 20 liter trattkantareller, varit hem till Piteå en sväng och fått trevligt besök till lägenheten av Daniels lillasyster Emmeli!

Ska ta bilder och visa er hur det ser ut här inne och sånt en annan dag.. eller det blir nog förhoppningsvis i morgon. För på fredag åker jag hem för 9 veckors praktik! Så det kommer ju kanske se lite tomt ut på bilderna då jag packat ner rätt mycket i kartonger (eftersom jag ska hyra ut mitt rum under tiden).




En bild på mitt rum som tidigare var RÖTT!
(stod och lockade Maeves hår i lördags)


Sofie, Sandra och Daniel tävlar i Jägarvila.
Sofie, som tagit bilden, VANN!


Jag och Frun.


The members of Kollektivet Rödluvan.



Sist så vill jag tipsa om ett bra pris på ett gäng superfina Rörstrandmuggar.
Klicka Här och klicka er sedan vidare till "För köket" och på s 3.

Kommentarer
Postat av: Danijäl

"Sofie, Sandra och Daniel tävlar i Jägarvila. Sofie, som tagit bilden, VANN!"



Hur kan Sofie både ta bilden och samtidigt vara med och vinna tävlingen? Nått som inte stämmer! Fusk? Tveklöst!



Utnämner istället mig själv som vinnar! JES! =)

2010-10-14 @ 13:56:49
URL: http://dwm.redfoxhunting.se
Postat av: Fanny

Då måste jag få fråga. Vad är jägarvila?

2010-10-14 @ 22:59:40
URL: http://billybookcase.blogg.se/
Postat av: sofie.

försvar till daniel: jag förtjänar fortfarande vinsten. punkt. det kan inte ligga på mitt bord att din flickvän formulerar sig klumpigt. det var nämligen så att kortet togs med min telefon (ja, det erkänner jag), MEN, det var nån av dom dära brudarna i röd babyhatt som höll i kameran. så, jag fuskade inte ;P

2010-10-16 @ 21:45:00
URL: http://so0fie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0