Förkyld

Jag har gått och blivit förkyld. Grymt jobbigt och snoret sprutar på samma sätt som när man gick på lågstadiet. Dessutom drömde jag inatt att luften var så torr att jag hade torkat igen helt, ni vet så där så att "öarna" på tungan börjar falla lös (jo jag har sett sånt på riktigt..).

Daniel är på semester i Jämtland. Han äter rådjursfilé till lunch, trattkantareller som godis och orrfilé till middag. Jag ska äta köttfärssås för tredje dagen i rad och är inte alls avis, inte för ens för den sista femtioöringen som ligger i börsen!

I morgon börjar en ny kurs som förhoppningsvis är en miljon gånger mer intressant än den vi "avslutade" (då omtenta inte är omöjligt) i fredags. Funderar på om jag ska gå och bli en duktig student och faktiskt beställa en bok?

Näni, back to our kompis Dexter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0