Helgen

Fredag var det praktik fram till lunch. Sen gick jag hem, var besviken på D för att han inte ville följa med till Luleå och tog sedan bussen till just Luleå. Väl framme kom storebror och kusin Ankie och hämtade upp mig. Vi åkte till As pojkvän där vi åt middag, såg idol och drack dricka. När idol var slut och fotsulorna kändes lite rundare tog vi taxin in till Olivers där vi dansade till vi tog taxin tillbaka till Genvägen.

Lördag åkte vi till MEGASTORE och fick panik för att det var så mycket folk. Så bror köpte en ny tv på Expert istället. Sen styrde vi GLTn ner mot natursköna Piteå. Hemma blev det en nap framför Becks nya Levande begravd innan det var dags att svira om för att gå och äta 3-rätters längre ner på Storgatan. Blev en lugn men mycket trevlig kväll!

Söndag var som ni alla vet alla pappors dag. Vi tog Vera ut till Svensbyn där det blev både frukost, lunch, hårklippning och fika. Sen bar det av vidare till Öjebyn för att dela ut vinstlotter(?) till svärfar också. Vi hade även tur att få träffa Emmeli och en rödprickig Mio där! Men eftersom vi hade bjudit hem middagsgäster så bar det av hemåt för att börja förbereda. Fanny och Björn kom inte en minut för sent och det bjöds på tjäderskav med trattisar, mos i ugn (min favorit), sallad med getost och gele. Sjukt gott och mycket kul att träffa dom! Det blir ju tyvärr inte för ofta.

Måndag idag och jag ska just gå och göra mig klar för kvällens praktik. Tre dagar kvar och nästa måndag börjar jag på sjukhuset. Har även fått jobb där 7 dagar i december. Till exempel praktik torsdag - tjäna pengar fredag.

Sen håller jag alla mina tummar och tår för älsklingen i eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: s.

och som grädde på modet har min farmor skänkt en dalahäst i glas till dig nu när hon gör sig av med halva sitt bohag och blir sambo :)

2010-11-15 @ 21:57:52
Postat av: s.

och som grädde på modet har min farmor skänkt en dalahäst i glas till dig nu när hon gör sig av med halva sitt bohag och blir sambo :)

2010-11-15 @ 21:58:13
Postat av: Fanny

FY FARAO vad god filmjölkslimpan var! Det bästa på väldigt länge! NOMNOMNOM!!

2010-11-18 @ 13:04:15
URL: http://billybookcase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0