Så var jag

För några veckor sedan, eller kanske börjar bli månader, fick jag ett sms av Sofie som konstaterade att jag hade hade gått ner några kilon sedan Australien. Jag är beredd att hålla med.

För den roliga sakens skull vill jag visa några bilder. Dom finns ju ändå på bloggen om man går tillbaka i tiden och det är inget jag kan få o-gjort.






Har just sett klart en bra film - Max and Mary och innan det hunnit bli sur på D som tog min dator för att han skulle spela eftersom jag valde att ta en powernap under filmens gång, haha. Och nu är han arg på snygg-Ronaldo som tydligen inte gör sin bästa match.

Har idag varit på julmarknad med mamma där jag fick mig ett par jättefina vantar och en skärbräda. Sen inhandlades det julstjärnor som jag är sådär nöjd med.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var riktigt Fet!

2010-11-28 @ 12:47:19
Postat av: Anna

Du är så snygg!! ber om ursäkt att ja inte hörde av mig när ja var hem, blev lite mycket.. men jag hoppas vi ses snart!!! saknar dig! puss

2010-11-28 @ 13:51:22
Postat av: Fanny

Jooo hörredjooo nog är det skillnad på oss båda från då till nu :) tack och lov för det!

2010-11-28 @ 20:29:39
URL: http://billybookcase.blogg.se/
Postat av: Anette

Hejsan!

Då och nu...en pingla är alltid en pingla.

ha det bra sötis..kramar..Kusin-Anette.

2010-11-30 @ 20:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0