Vår dag, vårdag, sommardag

- Jag har fastnat i en realityserie. Tänker inte berätta vilken, men jag gillar tv-play!

- Jag gillar också torktumlare. Speciellt när man har håriga hundar. Som tur är ska Daniel skaffa en nakenhund om några veckor. Du är bäst!

- Jag ogillar den granne som poppar någon slags konstig musik väldigt högt, så man nästan tror man är på landsbygden i något östeuropeiskt land eller nått. Missförstå mig inte, jag har inget emot utbytesstudenter eller deras musik - så länge jag inte också behöver lyssna, speciellt när jag inte känner för det.

Idag har jag, Maja och Benice gått den första promenaden ner till stan. Där inhandlades drycker för helgen och iy 6ye(qn& /i"% 50713 (ja det är en hemlig grej). Och om drygt en timme ska vi traska ner igen för att kolla/lyssna på Rix fm festival. Jon, Sofies kille, har visst tjatat om att få lyssna på Darin och lite andra artister som ska dit, så vi ställer upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0