Minnen och saknad

Svensbyn förlorade. Får man kalla domare för jävlar? I så fall gör vi det.

Vet att jag är "sååå 2009". Men jag skulle någon gång vilja hitta den perfekta kavajen. Sim-sala-bim, häng i min garderob i morgon bitti!

Någon hade taggat en bild på mig på facebook - från studenten. Snart tre år sedan och jag sitter och tänker tillbaka till den där underbara dagen och kvällen. Minns så väl när jag börja bröla som som en TOK av lycka inne på Statt när jag satt och pratade med Fanny. "Vi är så jäääävla bra!" Kommer du ihåg? Hahaa!

Annars sitter jag och längtar efter Daniel. Att träffa han sådär 20min under en vecka är inte kul. Hade gärna haft kvar honom 20 minuter till i eftermiddags. Bara snusat på den två-nätter-i-skogen-utan-dusch-axeln en stund och tittat på hur fin han blev efter klippningen. Maja blev också såklart gladast av att se sin husse! Men det verkar ändå som att hon är rätt så trygg med mig och blir inte gnällig efter att han åkt. Du är allt bra älskling!

Har också en tråkig nyhet. En av mina fina skålar åkte i golvet häromdan. Den var röd på fot och var riktigt fin. Och så klart skulle den krossa båda matskålarna som stod på golvet. Glas och porslin ö-v-e-r-a-l-l-t.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0