HELG

Kan inte säga att jag blivit skolless efter den här veckan. Har sammanlagt kanske tillbringar 5 timmar i den och inte ens varit koncentrerad under hela den tiden (en föreläsning var så sjukt tråkig att man lika gärna hade kunnat stanna hemma).

Vi skulle egentligen ha varit på bibblan idag och sökt artiklar - att rekommendera, skitkul! - men min projektkompis hade fått en skadad häst på förmiddagen. Tuuuusan sa jag och tog med mig Maja och Sofie på en promenad runt Nydalasjön i finvädret!

Förra veckan var det som sagt tentaplugg som gällde. Torsdag skrev vi tentan och direkt efteråt gick jag och skrev en omtenta. Tidigare i veckan fick jag veta att jag ä-n-t-l-i-g-e-n klarat omtentan och idag fick jag veta att jag klarade även den andra! Skit-jävla-skönt och det innebär att jag inte har någon ogjord tenta - YES!

Ikväll är det 3-rätters med bag-in-box som gäller på Nydalahöjd! Jag borde verkligen hoppa in i duschen, slänga ihop efterrätten och göra mig själv och Majsan klar.. EHH, GOT TO GO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0